تبلیغات
داستان های زیبا شعرهای جذاب - برای لاغر شدن خوردن صبحانه را جدی بگیرید
 
درباره وبلاگ


------------------------------------------
به وبلاگ ما خوش آمدید دوستان
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لطفا کپی پیست نکنید چون نشانه
بی شخصیتیه شماست
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای استفاده از مطالب بامدیریت
درمیان بگذارید
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به نظرات هم حتما رسیدگی میشه

مدیر وبلاگ : وحید سه برادری
موضوعات
صفحات جانبی
نظرسنجی
اخلاق تو چجوری هست ؟؟؟






اخلاق تو چجوری هست ؟؟؟






جستجو

آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
داستان های زیبا شعرهای جذاب
خوش آمدید مهمان





تحقیقات نشان می دهند یک صبحانه مناسب و سالم نقش بسزایی در کاهش وزن و همچنین پیشگیری از بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی- عروقی و دیابت نوع دو ایفا می کند.

اغلب افراد تصور می کنند حذف وعده های غذایی از جمله صبحانه به تناسب اندام کمک می کند، در حالی که تحقیقات نشان می دهند افرادی که صبحانه می خورند لاغرتر از کسانی هستند که این وعده غذایی مهم و حیاتی را حذف می کنند. در برخی مطالعات مشخص شده است حذف صبحانه احتمال اضافه وزن و چاقی را 4 برابر افزایش می دهد. به عقیده متخصصان خوردن یک صبحانه کامل و حاوی کربوهیدرات و پروتئین و رعایت یک رژیم غذایی متناسب در باقی ساعات روز، موجب کاهش وزن و حفظ آن می‌شود.

مصرف صبحانه موجب کنترل اشتها شده و تمایل به مصرف شیرینی جات را کاهش می دهد. حبوبات، نان و غلات سبوس دار، شیر، ماست، تخم مرغ و میوه های تازه یا خشک گزینه های بسیار مناسبی برای صبحانه به شمار می روند. متخصصان بر این باورند که حذف و یا کاهش شدید کربوهیدرات ها در رژیم غذایی روش خوبی برای کاهش وزن نیست. زیرا این شرایط موجب کاهش متابولیسم بدن و افزایش ولع برای خوردن شیرینی جات می شود.

برای بررسی اثر صبحانه بر وزن بدن، محققان دانشگاه ویرجینیا 94 زن چاق کم تحرک را انتخاب نمودند. رژیم غذایی و به خصوص وعده صبحانه این افراد در یک دوره زمانی مشخص مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد افرادی که صبحانه کامل می خوردند بیش از 21 درصد از وزن خود را از دست دادند، اما گروهی که صبحانه را حذف می کردند و یا صبحانه نامناسبی می خوردند، تنها  5.4 درصد کاهش وزن داشتند. همچنین مشخص شد که گروه اول در طول روز کمتر احساس گرسنگی می کردند و میل کمتری به خوردن کربوهیدرات ها (نان، برنج، سیب زمینی و شیرینی جات) داشتند.






نوع مطلب : مطالب، مطالب آشپزی، مطالب آیا میدانید؟، مطالب دانستنی ها، مطالب سلامتی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


پنجشنبه 21 فروردین 1393 :: نویسنده : متین احمدی
نظرات ()
دوشنبه 30 مرداد 1396 17:11
Pretty section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital
to assert that I acquire actually enjoyed account your blog posts.
Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.
جمعه 1 اردیبهشت 1396 13:36
Very quickly this site will be famous among all blogging and site-building people, due to it's good posts
چهارشنبه 23 فروردین 1396 23:25
Hello there! I could have sworn I've been to this website before but after going through a few of the articles I realized it's new to me.
Anyways, I'm definitely happy I came across it and I'll be bookmarking it and
checking back often!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر